HEBATNYA SEORANG DERMAWAN

🏷 jom para wargakerja dan pelajar bersama-sama kami menyumbang kedalam tabung TAWFEQ yang mempunyai pelbagai manfaat yang diperolehi.
antaranya bantuan yang disalurkan adalah :1) bantuan kepada palajar UCMI yang memerlukan2) bantuan food bank3) bantuan awal persekolahan.4) bantuan kepada pesakit-pesakit hemodialisis
Harta ini tidak akan berkurang jika disedekahkan. Ini bukan sembang kosong. dan insyaallah dapat meringankan kesakitan dan menyembuhkan sebarang penyakit.
*************************

✏ Kami tidak mahu paksa, namun jika anda yakin dan percaya dengan sabda Nabi Muhammad SAW, kami dari TAWFEQ ingin mengajak warga kerja untuk turut serta dalam menyumbang ke dalam tabung infaq kami.
✏  Dalam tabung ini, kami membantu lebih ramai rakan kerja ucmi  dan pelajar UCMI yang memerlukan bantuan. lagi ramai yang menyumbang lebih lagi ramai boleh diibantu.
✏ apa yang kami bantu ?????

1) membantu pelajar-pelajar asnaf di UCMI, 2) mengadakan aktiviti pelajar dan aktiviti UCMI 3) memberi bantuan persekolahan anak-anak wargakerja UCMI, 4) menambah peralatan-peralatan dalam bilik makmal, 5) menambah keperluan mesin hemodialisis. 6) wang yang disumbangkan sama ada dalam bentuk zakat atau wakaf akan diagihkan semua kepada penerima.      

✏ Ayuh sedekah jumaat dan rasakan sendiri bagaimana Allah SWT lapangkan rezeki anda.

 ✏ lagi banyak sumbangan diterima, lebih luas pengagihan kepada yang memerlukan.